dimecres, 3 d’agost del 2016

ESTIU, 2 MESSOS

Arribats a la mitat de l'estiu, segons dates que no es segons temperatua, trobem dins el nostre Club unes diversificacions per tal de mouren's en bici.

Que diem amb això que en les anteriors entrades ja vàrem explicar la situació que tenim en  aquests messos de calor i de treball de la recollida de la fruita.

Tot fa que a dia d'avui la secció de btt estigui desperdiga, però no quieta.

però com diu la dita  sense ganes no es fan les coses.

Us deixem entrada del nostre company Sergi P.

Arribats en aquest punt de l’estiu, que la feina ens comença a deixar respirar i despres de 2 mesos de completa inactivitat, el diumenge vaig treure el pols de la bici una bona engrassada i a les 7 del mati com cada  dia de sortida, vam quedar al bar de Oto amb el Ramon Agusti.

Quan ja estavem fent el café van apareixre l’Enrric i el Raul.

A l’hora de marxa, els dilemes de sempre (fins on anem, pla o costa, pista o senda,….) Vàrem començarar a ocupa el tema de conversa. Finalment i desores de la meva insistencia en que feia molt que no treia la bici a passejar, vam decidir de fer pla, aixi que la ruta va anar direcció a les lliteres.
Vam recorrer la vora del canal d’Arago i Catalunya, fins arrivar a Ramat. Alli ens vam desviar direcció Montagut, i seguint camins i caminets, varem fer cap a la carretera de Gimenells, que vam remuntar fins tornar a trobar el camí del canal, per deixar-lo al cap de poc per encarar direcció a Soses. Alli vam saltar a les hortes per seguir el camí de la via, que ens va portar ja fins Seròs.

Per ser que feia molt que no sortim la ruta el gps va acabar marcant  68 km, aixó si poc desnivell, que va ser suficient per fer-me arriva a casa amb les cames ben toves.

Resultado de imagen de fotos btt calor
la calor impera en aquest petit racó de món i potser seria millor opció aquesta manera de fer bike