dimecres, 18 de maig del 2016

LA MUSSARA versió 3.0

Per tercer any consecutiu la representació del nostre club envers la marxa cicloturista per terres tarragonines,  LA MUSSARA POLAR, WEB OFICIAL
es pot  resumir com un exitasso.

Tatxat, marcat, senyalat el dia aquest al calendari, fa messos que es van agotar les inscripcions, a part nose sap però cada any tenim més integrants a voler-la fer.


Bateig per alguns, intencions de rebaixar temps en altres, reptes aconseguits per uns altres, passar un dia amb companys o no trobar-los amb els altes 4000 participants però  això sí amb ganes i amb el record dels que no hi son o no han pogut venir, aquest any 2016 ha sigut una marxa diferent per a molts.
una part dels integrants abans de la sortida

La Mussara, es una marxa que té sortida de la població de Reus i fa un recorregut per les serres interiors, com a cosa que la diferencia, tots els participants rebent un maillot i han de participar amb aquest portant-lo per gaudir dels serveis que té l'organització.

Es un criteri que pot o no agradar.











Us deixem la crònica del nostre petit samurai Pere M.B


Era el dia previst, 14 de maig. Teníem un gran dia per endavant. 
Ens esperaven 97,6km i 1600 metres de desnivell. Els nervis es podien controlar i no em preocupaven gaire.

 A les 6:40 vaig arribar a la Fira de Reus, aviat per poder anar tranquil i col.locar-me al calaix de sortida. Casualitats, a uns 50 metres d'on havíem aparcat el cotxe em vaig trobar amb els companys de Seròs, Nano, Martino, Guerau i Ramon. Vam anar junts fins als nostres llocs de sortida.

A les 7:30, amb molta puntualitat, van donar la sortida als primers grups que feien la "Gran Fonds" i així successivament, fins a  les 8:10 del matí que vam sortir els de la "Mig Fonds".
Com aquell que diu, al principi tothom apreta una mica per adelantar posicions, jo també ho vaig fer i els primers 15 km vaig anar en solitari i a un ritme bo.

En arribar a l'inici del port de la Mussara, vaig començar ha agafar roda de grupets de gent que trobava, però no els aguantava massa ja que el seu ritme pujant el trobava dur i em quedaven molts quilometres per endavant. Era millor anar tranquil i al meu ritme. 
M'anaven passant molts grups i en vaig trobar un, d'uns deu ciclistes, que anaven al meu ritme i em va semblar comode i molt portador. 
Com aquell que diu vaig fer tota la marxa amb aquella bona gent, fins a la meitat del segon port, que em va agafar una xafugor i un cansament molt extrany. Vaig decidir pendre'm els gels isotònics i les barretes energètiques. Amb tot això, aquell grup ja m'havia marxat per endavant i vaig acabar de pujar el port en solitari. 
Quan ja feia el descents, que em quedaven uns 25-30 quilòmetres vaig trobar-me tres ciclistes que anaven junts i vaig unir-me a ells fent relleus fins arribar a Reus.

Ho vaig fer amb un temps de 04:59:22. Estic content, ha estat una bona experiència i m'ha agradat molt. Espero que l'any que bé pugui tornar.




Carles, presente  amb la companyia del CCFraga
Jeremy, presente

enguany si que hi era


Aquesta cap de setmana la febre per redactar ha sigut molt profitosa,

aquí teniu enllaç del blog de NANO, que més que cronica sembla la redacció de classe de català 


així mateix també ens ha deixat una delicia de crònica el company   ALEIX, ell com sempre de menys a més.



SALUT I PEDALS!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada