dimarts, 1 de març del 2016

AIGUA, AIGUA I MÉS AIGUA

Un altre cap de setmana on poder realitzar el nostre hobby seria un xic més difícil, res més perquè pintava el tema meterològic una mica revolucionat i com diu la dita: el que no pisca no arrisca.

Tot i aixì la programació de dissabte tarda de dos companys del Club era fer, nova disciplina.

Deixem la crònica de Guerau per situar-vos.

El dia 27 de febrer  tocava fer el duatló de Fraga, no pintava gens bé ja que donaven aigua i fort vent durant tota la jornada, apart del fred.  Pero per sort la pluja va parar unes hores abans de començar la prova i el vent només es va deixar notar una mica, al tram de bici.

2 intrépids del Club ciclista Seròs,  Prudi i un servidor, participávem a la prova com ja vam fer l’any passat. Al ser la primera competició de l’any el nivell físic tant pedestre com ciclista no és l’óptim i, si a això hi sumem que ens fiquem en un campionat d’aragó, els nostres noms haurien d’apareixer cap al final de la classificació. Pero aquest fet no té gens d’importáncia, l’objectiu del dia era i sempre es “disfrutar sufriendo” com deia un gran amic del nostre club ciclista.

L’estratègia a seguir, apretar fort (pero sense petar) al primer sector de RUN i fer una transició ultrarápida sense cambiarnos el calçat. Tot això per poder agafar un bon grup al tram ciclista. La idea de pedalar amb les bambes de còrrer pot semblar estranya, arriscada o una tonteria, pero al tractar-se de només 26km amb bici de carretera tot estava enfocat a esgarrapar una mica més de temps .

a full gas barrufet
Comença la cursa i el Prudi ja se m’escapa uns metres, no intento atrapar-lo. El tema córrer se li dona bastant bé tot i no haver entrenat gairebé gens. Durant els 5km el tinc a la vista pero poc a poc em va agafant metres de distáncia, jo vaig en un grup amb bastants integrants del C.C Fraga. Entrem al pavelló del Sotet per fer la 1º transició, Prudi en 20’ i jo en 20’25”, transició rapidíssima, el sector de bici es del Sotet fins a Massacoreig i tornar, 2 voltes. Tinc a Prudi instalat amb 4 duatletes més a uns 100 metres i no puc permetre que se m’escapin així que tiro  “a muerte”. Només eren 100 metres de distáncia pero  no puc atrapar-los fins al pont de l’autopista, amb la llengua fora saludo a Prudi i ens animem mutuament.

Es mostra FullSizeRender.jpg.
Fins a Massalcoreig em resguardo dins del grup per recuperar-me de l’esforç. De tornada cap a Fraga ens passa un veterá que va com una moto, A RUEDAAA!! crido al grup. Aquest canvi de ritme fa que la mitja de velocitat pugi i anem engullint molts duatletes.

mite'l  casc amunt  amb ganes tot es igual
 Al arribar al Sotet per tornar cap a Massacoreig  Prudi comença a patir i es despenja una mica del nostre grup que ara ja es de uns 10. La 2º volta vaig colaborant fent relleus pero sense emocionar-me. Arribem una altra vegada al Sotet parcial de bici 44’58” (34,7km/h) i Prudi 51’39” (30,2km/h). 2º transició també molt rápida i a correr 2,5km més. Entrada a meta, paro el crono en 1:16:03, Prudi en 1:24:09.

Al final hem aconseguit l’objectiu, disfrutar i sufrir que es del que es tracta, l’any que ve si podem ho repetirem

SALUT I PEDALS

I el cap de setmana com que les ganes eren pedalar, i vistos els litres caiguts i que canviar de territori no passa res,  uns valientesi algun que altre negre, van sortir a pistejar a la matinal del diumenge, perqùe massa cosa més no es podia fer, a no ser que el dillums un volgués anar a veure al mecànic.

Aquestos su treballen bé això del senyalitzat tot s'ha de dir

No es podia fer més, fang a dojo i pistejar

Per tant, buscant els camins durs, asfaltats per no fer cap malessa, sabedors que les Lliteres sempre tenen un tram amagat d'argila van arribar prop de Saidí, retorn per mont ral, i a tenir encara per fer un tercer temps que feia setmanes que no seguiem la tradició.

tot i aixì finalment 62 kms i a lo tonto per aquelles valls i valletes 650 de desn.

Altres companys van fer sortida amb la Flaki amb la gent del CCFRAGA, però com que son així d'aixuts no van fer cap foto ni cap crònica decent.