dimarts, 22 de març del 2016

ENTRADA DE LA PRIMAVERA TAL I COM HA ANAT L'HIVERN, NO SABEM NI ON ESTEM

Passada ja la data concretada dels nostres calendaris, hem passat la XDD, hem de tornar a la rutina o més ben dit seria buscar les ganes de tornar a pedalar.

Un hivern no massa rigurós que sense adonar-nos ja hem entrat a la primavera, i seguint amb la freqüència d'un temps que tant plou dos dies seguits com ens fa vent,  (condicionants que diguem no son els més engrescadors per sortir en bici),  aquest cap de setmana ha fet altre cop de les seves.

la creu de montral com a pas dels pelegrins
Dissabte matinal de ploure no molta quantitat de litres però els sumats a que ja havia fet a principis de setmana deixa els terreny impracticable, tot i així dissabte per la tarda s'obria una finestra de bonansa i aquí dos bikers un amb deliri i l'altre per tenir diversos compromisos, es van aventurar això si, tot per pistes de bon estat a fer una ruta i la sort de cara que no es van mullar.

Diumenge per altra banda s'aixeca un dia més benevol per la pràctica solet però davant la poca afluència per activitats socio culturals els integrants van decidir també en vista que el terreny estaria encara tou  fer ruta per pista dura.

au selfie

us deixem petita crònica de Sergi:

Ruta per estirar cames davant les limitacions d'aquest diumenge que eren moltes pel fang que era present ens molts camins i més encara als corriols, hem decidit fer ruta  rodadora per carreteres secundàries.
Així que sortint de Seròs hem encarat cap a Aitona pel camí de la vora del riu, continuant fins arribar a Torres de Segre pel camí de la sèquia, el plantejament ha sigut  agafar la carretera vella fins Sudanell i uns quilometres abans d'arribar ja hem anat direcció Sarroca, per anar fins Llardecans per continuar fins Maials per ja agafar la pista que baixa fins la Granja d'Escarp i retorn pel camí del riu fins Seròs.